• Jedlnia Letnisko, Radomska 36
  • tel. 697 891 189

Regulamin Programu Lojalnościowego

Program Lojalnościowy
  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest:
    Instytut Piękna Diamond Natalia Łozicka, Jedlnia Letnisko, Radomska 36
  2. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego, może być każdy klient Organizatora, który dokonuje zakupu usług lub towarów u Organizatora. Zasady uczestnictwa w programie określa wyłącznie niniejszy regulamin.
  4. Poprzez przystąpienie do Programu Lojalnościowego Uczestnik dobrowolnie udostępnia organizatorowi swoje dane osobowe w związku z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym i udziela zgody na ich gromadzenie, systematyzowanie i przetwarzanie w celach operacyjnych i marketingowych.
  5. Dane osobowe podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 101 z 2002r. poz.926 z późniejszymi zmianami).
  6. Uczestnik bierze udział w Programie Lojalnościowym dokonując zakupów usług lub produktów u Organizatora.
Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym
  1. Przystąpienie do Programu Lojalnościowego następuje poprzez przekazanie Organizatorowi prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz akceptację niniejszejgo regulaminu. Formularz zgłoszeniowy może być przekazany w formie pisemnej lub elektronicznej.
  2. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
  3. Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
  4. Uczestnik może sprawdzić swoją liczbę punktów w siedzibie Organizatora lub na stronie internetowej Organizatora.
Przyznawanie punktów w Programie Lojalnościowym
  1. Za każdy zarejestrowany zakup Uczestnikowi przyznawane będą punkty w Programie Lojalnościowym. Punkty przyznawane będą według zasady, że każde 10 zł (słownie: dziesięć złotych) wydane u Organizatora oznacza przyznanie 1 punktu (słownie: jednego punktu) w Programie Lojalnościowym.
  2. Za każdą opinię udzieloną po zakupie usługi u Organizatora Uczestnik otrzyma 1 punkt (słownie: jeden punkt) w Programie Lojalnościowym. Uczestnik jest zobowiązany udzielić opinii poprzez odpowiedni formularz elektroniczny przesłany przez Orgranizatora po wykonaniu usługi.
Wymiana punktów na nagrody
  1. Uzyskane przez Uczestnika punkty w Programie Lojalnościowym mogą być wymieniane wyłącznie na nagrody, stosownie do liczby posiadanych punktów. Lista nagród dostępna jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Orgranizatora.
  2. Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
  3. Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
  4. Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  5. Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o liczbę punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
  6. Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
  7. Suma wartości nagród, uzyskanych przez Uczestnika nie może przekroczyć jednorazowo kwoty 200 zł (słownie: dwieście złotych).
  8. W przypadku Uczestnika, który uzyskał jednorazowo w Programie Lojalnościowym nagrodę o wartości powyżej 200 zł (słownie: dwieście złotych), przychód z tytułu otrzymania tej nagrody łączy się z innymi przychodami uzyskanymi przez Uczestnika w danym roku podatkowym, jak również na Uczestniku ciąży obowiązek rozliczenia się z właściwym urzędem skarbowym. Uczestnik Programu otrzyma od Organizatora w terminie przewidzianym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa deklaracje według wzoru PIT–8C, umożliwiające dokonanie stosownych rozliczeń.
  9. Nagrody w Programie Lojalnościowym wydawane będą zgodnie z przepisami prawa podatkowego.
  10. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
Wygaśnięcie punktów
  1. Jeśli nie postanowiono inaczej Punkty wygasają po upływie roku od momentu ich przyznania Uczestnikowi, jeśli nie zostały w tym czasie wymienione na nagrody zgodnie z zasadami Programu. Punkty będą odliczane automatycznie z konta Uczestnika.
Zakończenie Programu Lojalnościowego
  1. Program Lojalnościowy prowadzony jest na czas nieoznaczony.
  2. Organizator zastrzega prawo, iż może zawiesić lub zakończyć funkcjonowanie Programu Lojalnościowego. Informacja o takiej decyzji zostanie przekazana Uczestnikom co najmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu Lojalnościowego poprzez zawiadomienie telefoniczne lub e-mailowe. Organizator zastrzega, iż możliwość wymiany punktów na nagrody będzie możliwa w terminie określonym w zawiadomieniu. Po tym terminie wymiana punktów nie będzie możliwa.
Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu Lojalnościowego jest Organizator.
  2. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon.
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie Lojalnościowym.
  5. Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, dane osobowe uczestnika są usuwane.
Postanowienia Końcowe
  1. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z niniejszego regulaminu, właściwe jest prawo polskie.