Organizatorem Programu Lojalnościowego jest:
STUDIO URODY "ELIKO" Elżbieta Kopycka, Radom, Żeromskiego 116
Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Uczestnikiem Programu Lojalnościowego, może być każdy klient Organizatora, który dokonuje zakupu usług lub towarów u Organizatora. Zasady uczestnictwa w programie określa wyłącznie niniejszy regulamin.
Poprzez przystąpienie do Programu Lojalnościowego Uczestnik dobrowolnie udostępnia organizatorowi swoje dane osobowe w związku z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym i udziela zgody na ich gromadzenie, systematyzowanie i przetwarzanie w celach operacyjnych i marketingowych.
Dane osobowe podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 101 z 2002r. poz.926 z późniejszymi zmianami).
Uczestnik bierze udział w Programie Lojalnościowym dokonując zakupów usług lub produktów u Organizatora.
Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym
Przystąpienie do Programu Lojalnościowego następuje poprzez przekazanie Organizatorowi prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz akceptację niniejszejgo regulaminu. Formularz zgłoszeniowy może być przekazany w formie pisemnej lub elektronicznej.
Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
Uczestnik może sprawdzić swoją liczbę punktów w siedzibie Organizatora lub na stronie internetowej Organizatora.
Przyznawanie punktów w Programie Lojalnościowym
Za każdy zarejestrowany zakup Uczestnikowi przyznawane będą punkty w Programie Lojalnościowym. Punkty przyznawane będą według zasady, że każde 10 zł (słownie: dziesięć złotych) wydane u Organizatora oznacza przyznanie 1 punktu (słownie: jednego punktu) w Programie Lojalnościowym.
Za każdą opinię udzieloną po zakupie usługi u Organizatora Uczestnik otrzyma 5 punktów (słownie: pięć punktów) w Programie Lojalnościowym. Uczestnik jest zobowiązany udzielić opinii poprzez odpowiedni formularz elektroniczny przesłany przez Orgranizatora po wykonaniu usługi.
Za każde jednorazowe udostępnienie naszego postu na swojej tablicy w portalu społecznościowym Facebook - 1 punkt.
Za każde skuteczne polecenie nas osobie nie będącej klientem Studia Urody ELIKO, która po zrealizowanej usłudze wymieni z imienia i nazwiska osobę polecającą - 20 punktów.
Punkty przyznawane są za usługi pełnowartościowe. Program lojalnościowy nie łączy się z innymi promocjam.
Klientowi, który zarezerwował usługę i jej nie zrealizował, nie odwołując jej na 24h wcześniej, zostaną anulowane punkty, w wysokości wartości niezrealizowanej i nieodwołanej usługi.
Wymiana punktów na nagrody
Uzyskane przez Uczestnika punkty w Programie Lojalnościowym mogą być wymieniane wyłącznie na nagrody, stosownie do liczby posiadanych punktów. Lista nagród dostępna jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Orgranizatora.
Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o liczbę punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
Suma wartości nagród, uzyskanych przez Uczestnika nie może przekroczyć jednorazowo kwoty 200 zł (słownie: dwieście złotych).
W przypadku Uczestnika, który uzyskał jednorazowo w Programie Lojalnościowym nagrodę o wartości powyżej 200 zł (słownie: dwieście złotych), przychód z tytułu otrzymania tej nagrody łączy się z innymi przychodami uzyskanymi przez Uczestnika w danym roku podatkowym, jak również na Uczestniku ciąży obowiązek rozliczenia się z właściwym urzędem skarbowym. Uczestnik Programu otrzyma od Organizatora w terminie przewidzianym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa deklaracje według wzoru PIT–8C, umożliwiające dokonanie stosownych rozliczeń.
Nagrody w Programie Lojalnościowym wydawane będą zgodnie z przepisami prawa podatkowego.
Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
Wygaśnięcie punktów
Jeśli nie postanowiono inaczej Punkty wygasają po upływie roku od momentu ich przyznania Uczestnikowi, jeśli nie zostały w tym czasie wymienione na nagrody zgodnie z zasadami Programu. Punkty będą odliczane automatycznie z konta Uczestnika.
Zakończenie Programu Lojalnościowego
Program Lojalnościowy prowadzony jest na czas nieoznaczony.
Organizator zastrzega prawo, iż może zawiesić lub zakończyć funkcjonowanie Programu Lojalnościowego. Informacja o takiej decyzji zostanie przekazana Uczestnikom co najmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu Lojalnościowego poprzez zawiadomienie telefoniczne lub e-mailowe. Organizator zastrzega, iż możliwość wymiany punktów na nagrody będzie możliwa w terminie określonym w zawiadomieniu. Po tym terminie wymiana punktów nie będzie możliwa.
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych uczestników Programu Lojalnościowego jest Organizator.
Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon.
Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie Lojalnościowym.
Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, dane osobowe uczestnika są usuwane.
Postanowienia Końcowe
Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z niniejszego regulaminu, właściwe jest prawo polskie.